میکرونیدلینگ روشی است که با تحریک کلاژن سازی باعث ترمیم ساختار و عملکرد پوست آسیب دیده و تغییر یافته می گردد.دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن نسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار به دلیل سرعت بالا و و بدون لرزش بودن و تنظیم اندازه دقیق سوزن خروجی از ایمنی بیشتری برخوردار است.

میکرونیدلینگ روشی است که با تحریک کلاژن سازی باعث ترمیم ساختار و عملکرد پوست آسیب دیده و تغییر یافته می گردد.دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن نسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار به دلیل سرعت بالا و و بدون لرزش بودن و تنظیم اندازه دقیق سوزن خروجی از ایمنی بیشتری برخوردار است.

 

چه مشکلات پوستی توسط میکرونیدلینگ دکتر پن درمان میشود؟

  • جای زخم ناشی از آکنه 
  • چین و چروک و خطوط باریک
  • پوست شل و نرم
  • تغییر بافت پوست و تغییر اندازه روزنه های پوست
  • ترک های پوستی (استریا)

 

میکرونیدلینگ چگونه کار می کند؟

برای اینکه بدن تحریک شود وفیبرهای کلاژن والاستین جدید بسازد دستگاه میکرونیدلینگ را روی پوست می گذارند و لایه بالایی پوست را به عمق 2 میلی متر سوراخ می کنند و زخم هایی ریز روی پوست ایجاد میکنند. 


پوست پس از درمان  چگونه میشود؟

پوست بسیاری از افراد ،24 تا 48 ساعت پس از میکرونیدلینگ دچار قرمزی و کمی تورم میشود .اما بعد از یک تا دو هفته پس از درمان پوست نرم تر و شفاف تر میگردد.

 

مزایای  میکرونیدلینگ دکتر پن چیست؟

  1. کارایی و نفوذ مواد فعال در هنگام آماده سازی معمول پوست را افزایش میدهد.
  2. باعث افزایش تولید کلاژن و جریان خون میشود
  3. این روش برای بافت انسان حساسیت زا  نیست
  4. مقرون به صرفه است 
  5. در همه پوستها قابل استفاده است
  6.  در همه مناطق بدن از جمله پوست سر، صورت، بدن و پوست های حساس اطراف چشم ها، دهان و گردن میتوان استفاده کرد.

 

عوارض  میکرونیدلینگ دکتر پن چیست؟

این روش اثر جانبی زیادی  ندارد

 

چه کسانی نباید از میکرونیدلینگ دکتر پن استفاده کرد؟

  • افرادی که در سه ماه گذشته اکوتان (ایزوترتینوین) مصرف کرده اند
  • کسانی که زخم باز، بریدگی یا خراش باز روی پوست  دارند
  • در سال گذشته از درمان های همراه با اشعه استفاده برده اند
  • افرادی که به عفونت پوستی، بیماری های پوستی، و هرپس سیمپلکس مبتلا هستند
  • افراد باردار و شیرده
  •  افراد با سابقه ابتلا به کلویید یا مناطق زخم بزرگ یا کندی در بهبود زخم.

 

شما میتوانید دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن را از رهیافت طب تهیه نمایید.در مجموعه رهیافت طب ،گروه های مختلف کالا و تجهیزات شامل تجهیزات پزشکی، ابزار کاشت مو، لنز، لوازم پزشکی خانگی و… با تنوعی منحصر به فرد به مشتریان عزیز عرضه می گردد.رهیافت طب در فروش تجهیزات پزشکی یک هدف مهم دارد آن هم  ارتقای سلامت و کیفیت زندگی مردم، از طریق تامین دسترسی سریع و آسان  به تجهیزات و کالاهای پزشکی و محصولات دارویی، درمانی، بهداشتی مطمئن و با کیفیت است.

 

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن موجود در رهیافت طب:

میکرونیدلینگ دکتر پن A۶

دستگاه میکرونیدلینگ Dr Pen مدل A۶  دارای دو عدد باطری لیتیوم یونی خارجی می باشد که شما می توانید با نصب هر باطری به مدت 2 ساعت مداوم از دستگاه استفاده کنید و همچنین با یک تبدیل جداگانه می توانید مستقیم به برق شهر متصل کنید و بدون وقفه از دستگاه استفاده کنید.دستگاه فوق محصول چین میباشد و دارای پنج سطح سرعت و قابل تنظیم از سرعت 10 هزاردور تا 15هزاردور و قابلیت تنظیم عمق نفوذ تا 2.5 میلی متر میباشد

فروش میکرونیدلینگ دکتر پنمیکرونیدلینگ دکتر پن A۱w

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A۱W قابل استفاده با باطری خارجی است و سرعت بالا یی دارد و دارای قابلیت تنظیم دقیق سوزن خروجی است و ۵ سطح سرعت دارد.دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن مدل A1W با طراحی ارگونومیک خود برای درمان هایی همچون استرچ مارک ها، جای زخم های بعد از عمل جراحی ( اسکار )، جای سوختگی های شدید، خط های اخم و چین و چروک ها، جای جوش، چند رنگ شدن پوست ( هایپرپیگمنتیشن )، لکه های پیری و آفتاب سوختگی، منافذ باز و حالت پوست پرتقالی پوست و لب شکری بسیار مناسب و کارآمد می باشد

 

فروش دستگاه میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ MYM

دستگاه  درماپن (میکرونیدلینگ) برند MYMمحصول چین میباشدو دارای پنج سطح سرعت و قابل تنظیم از سرعت 8 هزاردور تا 15هزاردور و قابلیت تنظیم عمق نفوذ تا 2.5 میلی متر میباشد.

 

دستگاه میکرونیدلینگ ذکتر پن

میکرونیدلینگ دکتر پن M۵W

دستگاه  درماپن (میکرونیدلینگ) برند دکتر پن مدل M5W،محصول کشور کره جنوبی است ودارای سریال و اصالت ساخت  و پنج سطح سرعت میباشد و قابلیت تنظیم از سرعت 9 هزاردور تا 20هزاردور و عمق نفوذ تا 2.5میلی متر است.

فروش میکرونیدلینگ دکتر پن

میکرونیدلینگ دکتر پن EU

دستگاه میکرونیدلینگ Dr Pen با دارا بودن ۶ سطح سرعت و عمق نفوذ قابل تنظیم تا ۳ میلی متر و همچنین کار کردن با برق و باری برای برطرف سازی عارضه های پوستی همچون جای سوختگی شدید ، منافذ باز و .. کاربرد دارد 

 

فروش میکرونیدلینگ دکتر پن

میکرونیدلینگ دکتر پن EUPW

دستگاه میکرونیدلینگ Dr Pen محصول  کره جنوبی  با دارا بودن ۵ سطح سرعت و تنظیم عمق نفوذ تا ۳ میلی متر و قابلیت شارژ شدن در بهبودبسیاری از عارضه های پوستی همچون اسکار ، جای جوش و ... کاربرد دارد .

 

فروش میکرونیدلینگ

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما به دیگران نمایش داده نمیشود*

تاکنون دیدگاهی در مورد این مطلب ثبت نشده است!